သ႐ုပ္ေဆာင္အကယ္ဒမီေနတိုးႏွင့္ေတြ႕ဆံုျခင္း

“ဒရာမာဇာတ္ေကာင္ေတြက ႐ုပ္ရွင္ဆန္ဆန္ တကယ္႐ိုက္ျပႏိုင္တယ္ဆိုရင္ ပရိသတ္ရင္ထဲမွာ အၾကာႀကီးတည္ၿမဲေနႏိုင္တ့ဲ ဇာတ္ေကာင္ေတြပါ”

RV ႐ုပ္ရွင္ထုတ္လုပ္ေရးအတြက္ ဒါ႐ိုက္တာၫြန္႔ျမန္မာ ညီညီေအာင္ ႐ိုက္ကူးတဲ့ “တိမ္မိုးခုိ”အမည္ ႐ိုမန္႔ဒရာမာ အခ်စ္ဇာတ္ကားမွာ ပါဝင္သ႐ုပ္ေဆာင္ေနတဲ့ သ႐ုပ္ေဆာင္ေနတိုးနဲ႔ေတြ႕ဆုံၿပီး ယခုႏွစ္အတြင္း ဒရာမာဇာတ္ကားေတြ ႐ိုက္ကူးျဖစ္ရျခင္းအေၾကာင္း၊ ႐ုပ္ရွင္တစ္ကား ထုတ္လုပ္႐ိုက္ကူးရာမွာ အေရးႀကီးတဲ့အခန္းက႑ျဖစ္တဲ့ Pre-production အေပၚအျမင္နဲ႔ျမန္မာ့႐ုပ္ရွင္ေလာကအတြက္ ျပဳျပင္ေျပာင္းလဲသင့္တဲ့အပိုင္းေတြကို ေမးျမန္းထားပါတယ္ –

ေမး – ဒီႏွစ္ထဲမွာ ကိုေနတိုး ဒရာမာဇာတ္ကားေတြအ႐ိုက္မ်ား လာတယ္ေနာ္ ။

-Ads-
-Ads-

ေျဖ – ကၽြန္ေတာ္က ကားမၽွၿပီးေတာ့ ႐ိုက္ပါတယ္။ အဓိကကေတာ့ ဇာတ္ကား တစ္ကားမွာေပးခ်င္တဲ့ Message ရယ္၊ Presentation ပိုင္းရယ္၊ ကာ႐ိုက္ တာရယ္ အဆင္ေျပတယ္။ ဒီကားကို ႐ိုက္သင့္ တယ္ဆုိရင္ေတာ့ ရာမာကားေတြ ပိုၿပီးေတာ့ ရိုက္ျဖစ္ပါတယ္။ ဟာသကားေတြဆိုလည္း ဇာတ္လမ္းနဲ႔ဇာတ္ေကာင္စ႐ိုက္ထူးျခားမႈရွိမယ္၊ ပရိသတ္ကို မတူညီတဲ့ရသမ်ိဳးေပးႏိုင္မယ့္ ဇာတ္႐ုပ္မ်ိဳးဆိုရင္ ႀကိဳးစားၿပီးလုပ္ျဖစ္တာမ်ားပါတယ္။ အဓိကကေတာ့ ပ႐ိုဂ်ဴဆာပိုင္းကေန ဒရာမာကားေတြ႐ိုက္ခ်င္တယ္ဆိုတဲ့အေပၚမွာ ကၽြန္ေတာ္တို႔အေနနဲ႔ ၀မ္းသာပါတယ္။ ဘာျဖစ္လုိ႔လဲဆုိေတာ့ ဒရာမာဇာတ္ ေကာင္ေတြက ႐ုပ္ရွင္ဆန္ဆန္ တကယ္႐ိုက္ျပႏိုင္တယ္ဆိုရင္ ပရိသတ္ရင္ထဲမွာ အၾကာႀကီး တည္ၿမဲေနႏိုင္တဲ့ဇာတ္ေကာင္ေတြပါ။ ဒါေၾကာင့္လည္း ကၽြန္ေတာ္တို႔က ဒရာမာဇာတ္ကားေတြ ႐ိုက္ျဖစ္တဲ့အခါတိုင္းမွာ အစစအရာရာ ပိုၿပီးေတာ့ တိတိက်က်လုပ္ျဖစ္တယ္ ။ ေနာက္တစ္ခုက ႐ုပ္ရွင္နည္းပညာ ပိုင္းနဲ႔ပတ္သက္ၿပီးေတာ့လည္း ဒရာမာေတြကို ပရိသတ္ပိုၿပီးေတာ့လက္ခံလာေအာင္၊ ၾကည့္ရတဲ့အခ်ိန္မွာ တကယ္ကို ဘ၀ထဲကိုဝင္ၿပီး ခံစားႏိုင္တဲ့ခံစားမႈမ်ိဳး ပိုၿပီးေတာ့လည္း ျဖစ္ေအာင္အဓိကေတာ့႐ိုက္ကူးမႈ တင္ဆက္ပုံအပိုင္းကိုလည္း အားယူထားပါတယ္။

ေမး – “တိမ္ခုိမုိး”က ျဖစ္ရပ္မွန္ဇာတ္လမ္းကို အေျခခံၿပီး ႐ိုက္ကူးထားတယ္ လို႔ သိရပါတယ္။ ဒီဇာတ္ကားနဲ႔လည္း မိတ္ဆက္ေပးပါဦး။

ေျဖ – “တိမ္ခိုမိုး”က ကိုမင္းခိုက္စိုးစန္တို႔ ေဆးေက်ာင္းသားဘ၀ တုန္းက ႀကဳံေတြ႕ခဲ့ရတဲ့ ေဆးတကၠသိုလ္က ခ်စ္သူႏွစ္ဦးရဲ႕ ေၾကကြဲဖြယ္ဇာတ္လမ္းေလးကို ႐ိုက္ကူးထားတာပါ။ ဒီဇာတ္ကားမွာ ကၽြန္ေတာ္၊ ေ႐ႊမႈန္ရတီ၊ ကိုမင္းဦး၊ ဦးထြန္းထြန္းဝင္း၊ မသိဂႌထြန္းနဲ႔ တျခားသ႐ုပ္ေဆာင္ ေတြလည္း ပါပါတယ္။

ေမး – ႐ုပ္ရွင္ေဈးကြက္မွာ တင္ဆက္မႈပုံစံအသစ္နဲ႔႐ိုက္ကူးထားတဲ့ “ဥပါယ္တံမ်ဥ္″နဲ႔ “မုျဒာရဲ႕ေခၚသံ” ဇာတ္ကားက စံခ်ိန္တင္ေအာင္ျမင္ခဲ့တာ ေတြ႕ရတယ္။ ပရိသတ္ဘက္ကလည္း ျမန္မာ႐ုပ္ရွင္ကားေတြကို ျမင္ေနက်ပုံစံထဲကခြဲထြက္ၿပီး ျမင္ခ်င္ေနၾကၿပီ။ အဲဒီအေပၚမွာ ႐ုပ္ရွင္ေလာကအတြက္ ဘယ္လိုေလးျပဳျပင္ေျပာင္းလဲသင့္တယ္လို႔ အႀကံေပးခ်င္လဲ။

ေျဖ – အဓိကကေတာ့ ဇာတ္လမ္းေတြက အမ်ိဳးအစား အမ်ားႀကီး ရွိၾကတယ္။ ဒါက ေတာ့ ကိုယ္ႀကိဳက္တဲ့လိုင္းကို အေကာင္းဆုံး တည္ေဆာက္ႏိုင္ဖို႔လိုတယ္။ ဇာတ္လမ္းပုံစံက အဓိကမဟုတ္ဘူး၊ ဇာတ္ၫႊန္းအေရးႀကီးတာပါ။ ဇာတ္ၫႊန္းနဲ႔တင္ျပမႈပုံစံအေပၚမွာပဲ ႐ုပ္ရွင္တစ္ကားက ဆုိးျခင္း၊ ေကာင္းျခင္းကြာသြားတယ္လုိ႔ ကၽြန္ေတာ္ ျမင္ တယ္။ ပထမဆံုးျပဳျပင္ေျပာင္းလဲရမွာက ဇာတ္ၫႊန္းပိုင္းဆိုင္ရာ ျပဳျပင္ေျပာင္းလဲဖို႔ နံပါတ္တစ္အေရးႀကီးတယ္လို႔ ျမင္ပါတယ္။

ေမး – ဇာတ္ကားတစ္ကား႐ိုက္ေတာ့မယ္ဆိုရင္ Pre-production အပိုင္းကို တခ်ိဳ႕ကအခ်ိန္ေပးၿပီးျပင္ဆင္ၾကတယ္။ တခ်ိဳ႕က အခ်ိန္ေပးတာ သိပ္မရွိဘူး။ အဲဒီအေပၚမွာအားသာခ်က္၊ အားနည္းခ်က္ေတြကိုလည္း မၽွေဝေပးပါဦး။

ေျဖ – အခ်ိန္ပိုေပးေလ အႏုပညာကပိုၿပီးေတာ့ ေသသပ္ေလ၊ ပရိသတ္ဆီသြားခ်င္တဲ့ပစ္မွတ္က ပိုထိေလေပါ့။ အခ်ိန္ေပးတာကေတာ့ ေကာင္းပါတယ္။ အခ်ိန္ေပးႏိုင္ေအာင္လည္း အကုန္လုံးႀကိဳးစားဖို႔ လိုတယ္လို႔ ျမင္ပါတယ္။

ေမး – ဒီႏွစ္အတြက္ ႀကိဳတင္ျပင္ဆင္ထားတဲ့ အႏုပညာ လႈပ္ရွားမႈေတြဆိုရင္ေရာ ဘာေတြမ်ားျဖစ္မလဲ။

ေျဖ – ႐ုပ္ရွင္ေတြပဲ မ်ားပါတယ္။ တျခားေတာ့ မရွိပါဘူး။ တစ္လတစ္ကား ေလာက္ ပုံမွန္႐ိုက္သြားမယ္။ အဲဒါက ၂၀၁၈ ခုႏွစ္ပလန္ေပါ့ ။ ၂၀၁၉ ခုႏွစ္မွာေတာ့ ဇာတ္ကားအေရအတြက္စိစစ္ၿပီး ကားနည္းနည္းေလးနဲ႔ ေကာင္းေကာင္းေလး႐ိုက္ျဖစ္ဖို႔မ်ားပါတယ္။

-Ads-
-Ads-